El Consell d’Eivissa ha celebrat avui el darrer ple de política general de la legislatura.
El president socialista, Vicent Torres, ha destactat que el seu ha estat el mandat del canvi, de les persones i de fer l’illa més sostenible.
Ha defensat, com també Viviana de Sans, la protecció del territori amb la moratòria del PTI. De Sans ha assegurat que a dia d’avui el 80 per cent de l’illa està protegida i fora de mans dels especuladors. Després de la vicepresidenta i portaveu de Podem-Guanyem, ha estat el torn de l’oposició.
El conseller popular, Mariano Juan, ha retret l’equip de govern que tingui en compte un centenar de votants a una consulta a internet i no, per exemple, a les 2.500 al·legacions al Pla Territorial Insular que han estat obviades.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos