Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Si té algun vol destinació o origen amb l'Aeroport de Palma, consulti la seva companyia per saber l'estat del vol
99
L’Aeroport de Palma s’ha vist obligat a espaiar més els aterratges a Son Sant Joan perquè la gota freda o DANA (depressió aïllada en nivells alts) que assola la Mediterrània genera condicions adverses a l’Arxipèlag.
El gestor de navegació aèria Enaire ha indicat avui dijous al seu perfil oficial de Twitter que tots aquells que tinguin bitllets amb destinació o origen a Son Sant Joan han de consultar la seva companyia aèria l’estat del seu vol.
A més de la tempesta d’aire fred en altura que sobrevola la Mediterrània, les Balears mantenen activada l’alerta taronja a les Pitiüses i Mallorca per pluges de fins a 100 litres per metre quadrat en 12 hores, segons ha informat avui l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €