Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Xisca Andreu s'imposa a la Final Club Dames del trot i Tinita Pocoví guanya la general absoluta
L’hipòdrom de Son Pardo va obrir les portes per sisè any consecutiu per acollir una cita singular. La Final del Club Dames del Trot va reunir un gran nombre d’aficionats. Entre els assistens, Marga Fullana, la padrina jove de l’esdeveniment que no es va voler perdre aquesta cita amb l’esport femení.
La ciclista va ser l’encarregada d’entregar el trofeu a la guanyadora. En aquesta ocasió, la menadora Xisca Andreu, es va imposar a la cursa més important del vespre a Son Pardo conduint Vario Des Vaux. Va ser un final molt ajustat i als darrers metres s’imposà a les germanes Riera, les filles del Boveret, que amb Allez Belle Miss i Courlay Jack ocuparen la segona i tercera posició.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703