En aquests moments la taxa de grip a les Balears és de 63,9 per cada cent mil habitants. Des de la Conselleria asseguren que la situació ara per ara està controlada. La major incidència de grip s’espera a les Illes per a les properes setmanes. Per això demana i recorda Gómez a la ciutadania, que davant els símptomes de refredat o grip s’ha d’anar al centre de salut i no a l’hospital.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa