Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
S'han lliurat una trentena de condecoracions
Autoritats militars, civils, judicials, polítiques, empresarials i d’altres àmbits de la societat civil han omplert el pati de la Comandància de la Guàrdia Civil de Palma. La infanta Pilar acompanyada de la seva filla, Simoneta Gómez Acebo, també ha assistit als tradicionals actes de la patrona de la Benemèrita. El coronel en cap, Alejandro Hernández, la presidenta del Govern, Francina Armengol, i el delegat del Govern en funcions, Ramon Morey han presidit l’acte. El coronel Hernández ha començat el seu discurs donant suport als seus companys destinats a Catalunya.
El delegat del Govern en funcions, Ramon Morey ha repassat totes les actuacions de la Benemèrita d’enguany i ha afirmat que el Govern central continua fent feina perquè puguin rebre la compensació per insularitat.
A l’acte s’ha condecorat amb la creu de plata al mèrit civil Gabriel Escarrer, del grup Melià, María José Hidalgo, del grup Air Europa, Diego Gómez Reino, president de l’Audiència Provincial, Nicolás Pérez-Serrano i Eduardo Navarro, tots dos fiscals, Arnau Cañellas, el delegat d’Hisenda a les Illes, i Javier Jiménez, periodista.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania