El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
La gent gran són les víctimes perfectes d'aquests delictes, però acostumen a no denunciar-ho
A Menorca els estafadors més freqüents són els anomenats ‘falsos revisors’. Els delinqüents es guanyen la confiança de la gent gran fent-se passar per treballadors de serveis tècnics d’una empresa i aprofitant-se d’un col·lectiu vulnerable que sol tenir carències de vista, oïda i mobilitat.
La gent gran són les víctimes perfectes d’aquests delictes, però acostumen a no denunciar-ho quan s’adonen que els han estafat.
No deixar entrar MAI ningú a casa, NO fer ostentació de joies pel carrer, treure pocs diners del caixer automàtic, caminar sempre per l’interior de la vorera o desconfiar de grans ofertes a través de la xarxa són algunes de les recomanacions.
La Creu Roja i la Guàrdia Civil fan una crida a la col·laboració ciutadana perquè en cas d’alguna conducta sospitosa es posin en contacte amb la policia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta