Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els fets varen ocórrer la matinada de dimarts i varen ser enregistrats per un altre conductor que circulava correctament
La Guàrdia Civil de Trànsit cerca el conductor del vehicle que circulava en direcció contrària per l’autovia de l’aeroport abans de la sortida al Coll d’en Rabassa.
Els fets varen ocórrer la matinada de dimarts i varen ser enregistrats per un altre conductor que circulava correctament. El conductor temerari va posar en perill la resta de vehicles que, sortosament, el poden esquivar abans de produir-se un xoc.
Gràcies a aquest enregistrament de la càmera de l’altre cotxe, els agents treballen en la identificació de la matrícula i del conductor.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata