L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els agents han detingut dos homes per conducció temerària i resistència a l'autoritat
Guardia Civil atenent a un dels incidents./ GUARDIA CIVIL
87La Guàrdia Civil ha detingut dos homes com a presumptes autors de delictes de conducció temerària i resistència greu. El primer incident va tenir lloc una matinada de la setmana passada. Un cotxe no es va aturar a un control preventiu de Seguretat Ciutadana a Alcúdia i es va iniciar una persecució. Durant la fugida, l’infractor no va respectar els senyals de trànsit i va posar en perill altres conductors. Fins i tot va fer algun intent de treure el cotxe dels agents de la carretera. Finalment, el conductor va ser interceptat a Lloseta. Després de la seva detenció, es va comprovar que l’home tenia retirat el permís de conduir des de l’any 2014.
D’altra banda, dilluns horabaixa, un vehicle camuflat de la Guàrdia Civil circulava per la carretera entre Santa Margalida i Can Picafort. Els agents van veure com un cotxe els avançava a gran velocitat. Seguidament, va començar a passar a davant altres vehicles de manera temerària. En un moment donat, gairebé va xocar amb un cotxe que circulava pel carril contrari. Els agents van perseguir l’infractor fins una avinguda de la localitat de Can Picafort on el conductor es va negar a identificar-se i va intentar agredir els agents. Finalment, va ser detingut.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària