Es pot passejar i fer esport a la platja, però no practicar el bany estàtic
Des que va iniciar-se la fase 1 a Formentera, molts residents pensaven que estava permès el bany i van acostar-se fins les platges. Govern i delegació de Govern ahir van tornar a comunicar al Consell que el bany no estava permès en la fase 1 i que no ho estaria fins a la fase 3.
Ara mateix només és pot passejar i fer esport a la platja. Sí que es pot nedar, però amb caràcter esportiu. No es pot practicar el “bany estàtic”.
És per aquest motiu que des d’avui, tal i com ha informat delegació de Govern, la Guàrdia Civil de Formentera recorre les zones costaneres de l’illa, no amb intenció sancionadora, sinó més bé informativa, ja que no tothom té clares les mesures d’aquesta fase 1.
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici