Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Agents del Seprona van detectar el passat dilluns una gran columna de fum negre que s'estava generant per una cremada a una finca rústica a Ciutadella
 71
                                
                
                
				71
                La Guàrdia Civil, a través del Seprona, ha denunciat davant el Govern una empresa constructora de Menorca per irregularitats en la gestió de residus.
El passat 16 d’octubre, diferents agents del Seprona van detectar una gran columna de fum negre que s’estava generant com a conseqüència d’una cremada a una finca rústica a Ciutadella.
Un cop allà, van sorprendre operaris d’una empresa de construcció eliminant residus mitjançant combustió, que estava provocant una elevada contaminació en l’atmosfera. En la cremada es van trobar residus plàstics, cartons o cablejat elèctric, entre d’altres.
La Guàrdia Civil va interposar una denúncia administrativa per aquest fet. A més, recorda l’obligació de contractar empreses especialitzades i autoritzades en la gestió i eliminació de residus, per així evitar la contaminació del medi ambient.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
