Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'empresa propietària dels helicòpters s'enfronta a sancions que poden arribar als 225.000€
111
La Guàrdia Civil ha denunciat davant l’Agència Estatal de Seguretat Aeronàutica (AESA), quatre pilots d’helicòpters per no respectar les normes que marca l’Agència sobre l’aterratge d’aquesta mena d’aeronaus.
El passat 10 d’agost 4 helicòpters particulars de bandera suïssa aterraven en una finca privada del terme municipal de Ses Salines. Una vegada recaptades les dades i informacions de l’aterratge de les aeronaus, l’equip de la Guàrdia Civil va observar que els pilots havien incomplert la normativa quant a la seguretat operacional, existència de cablejat i habitatges pròxims, i de no comunicar a l’autoritat competent el fet d’estar en una zona d’afecció aeronàutica, ja que a menys de 8 km s’hi trobava l’aeròdrom de Ses Salines, zona autoritzada d’aterratges d’aquesta mena d’aeronaus amb pla de vol per això.
L’empresa propietària dels helicòpters s’enfronta a sancions que poden arribar als 225.000€.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya