Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Encara tenia a l'interior la càrrega sense explotar i es va fer detonar de forma controlada
A Menorca, la Guàrdia Civil ha desactivat un projectil d’artilleria amb dècades d’antiguitat.
Dia 7 de gener, un excursionista va comunicar que l’havia trobat mentre passejava per la Mola de Fornells. El Grup de desactivació d’explosius de la Guàrdia Civil de Maó va comprovar que encara tenia a dins la càrrega sense explotar. Es va fer detonar de forma controlada.
La Guàrdia Civil recorda que en cas de trobar un d’aquests artefactes, no s’ha de manipular ni traslladar, i cal avisar la Guàrdia Civil i, si es pot, senyalitzar la zona com a perillosa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo