Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'altre, un home belga de 47 anys, continua ingressat a l'UCI per diverses fractures
La Guàrdia Civil ha descartat la mort accidental en el cas del jove de 27 anys i nacionalitat brasilera que va caure ahir horabaixa des del tercer pis d’un hotel a Sant Antoni. El suïcidi es planteja ara com a principal hipòtesi. D’altra banda, l’home de 47 anys, de nacionalitat belga, que també va caure ahir a Sant Antoni, es troba ingressat a la Policlínica Nostra Senyora del Rosari amb politraumatismes.
Des de l’inici de la temporada turística, s’han registrat nou casos: en cinc la persona afectada ha perdut la vida i en els altres quatre ha patit ferides greus.
L’agost a Eivissa ha començat amb tres incidents en tres dies: els dos casos de diumenge i dilluns a Sant Antoni i un tercer, divendres, a Vila, en el qual va quedar ferit un jove de 25 anys que va caure de la murada de Dalt Vila i va patir politraumatismes.
Al juliol, un britànic de 25 anys va morir en caure d’una gran altura en l’aparcament d’un supermercat, situat a Sant Antoni. També hi van perdre la vida dos escocesos, de 19 i 26 anys, que van caure en diferents dies de la tercera planta de l’Hotel Ibiza Rocks, també a Sant Antoni. Una noia turca de 19 anys va morir al mateix establiment el 27 d’abril.
L’11 de maig, un britànic de 18 anys va caure d’un tercer pis al carrer de la Soledat. No va morir, va ser traslladat a Son Espases i després al seu país. El 27 de maig va patir greus ferides cranials un nen de nou anys que va caure d’un tercer pis al carrer des Vedranell, a Sant Antoni. En total, són nou els incidents d’aquesta mena enguany a Eivissa. Cinc persones hi han perdut la vida, totes elles a Sant Antoni, i quatre més han patit ferides greus.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants