Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Les actuacions, realitzades entre el 27 de gener i el 3 de febrer, s'han efectuat a totes les instal·lacions i a les àrees més sensibles, com les UCI i les plantes d'atenció amb pacients covid
Hospital Can Misses d'Eivissa
122La Guàrdia Civil ha dut a terme la desinfecció de l’Hospital Can Misses d’Eivissa, segons ha informat aquest dissabte l’Oficina Perifèrica de Comunicació (OPC) de la Comandància de Balears.
Quatre especialistes de la Unitat de Desactivació d’Explosius i Defensa NRBQ (Nuclear, Radiològica, Biològica i Química) han dut a terme la desinfecció del centre hospitalari mitjançant cinc intervencions, amb el suport de patrulles de Seguretat Ciutadana.
Les actuacions, realitzades entre el 27 de gener i el 3 de febrer, s’han efectuat a totes les instal·lacions i serveis de l’hospital, des dels més sensibles com les UCI fins a les plantes d’atenció a pacients amb covid-19. També, els serveis i les àrees de la resta de pacients, com l’hospital de dia, hemodiàlisi i rehabilitació, entre altres, a més de les zones comunes, com a ascensors, sales d’espera i banys.
Les tasques han comprès actuacions de “dispersió i creació de núvols i atmosferes biocides” en les diferents instal·lacions.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor