Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Anava begut i la conductora no li va permetre ocupar el seient del copilot. Ja al seient del darrere i en marxa, el client va fer tocaments de caràcter sexual a la víctima
La Guàrdia Civil ha detingut a Eivissa el client d’un taxi per agredir sexualment la conductora del vehicle. Els fets han succeït aquesta passada matinada a la sortida d’una gran discoteca situada al terme municipal de Sant Josep.
El detingut, un home de nacionalitat espanyola de 41 anys, sembla que anava begut i va intentar accedir al seient del copilot. La taxista no li ho va permetre i, dins el taxi, ja en marxa, va fer-li tocaments de caràcter sexual des dels seients posteriors.
La taxista va aturar el vehicle, va demanar ajuda a un company. Llavors van alertar la Guàrdia Civil i la Policia Local, mentre retenien el presumpte agressor. El detingut ha passat a disposició judicial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves