Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

També han detingut l'exregidora de l'Ajuntament de Barcelona, Maite Fandos
La Guàrdia Civil ha detingut el secretari general de l’Esport a Catalunya, Gerard Figueras, en el marc d’una operació per presumpta malversació de subvencions públiques de la Generalitat.
També han detingut tres persones més. Entre elles, l’exregidora de l’Ajuntament de Barcelona, Maite Fandos. Durant el matí d’aquest dimarts, la Guàrdia Civil ha fet diversos escorcolls a la seu de la secretaria general de l’Esport, a Esplugues de Llobregat.
Durant l’operació, relacionada amb malversació de cabals públics, prevaricació i tràfic d’influències, no es descarten que hi puguin haver més detencions.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992