Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
També han detingut l'exregidora de l'Ajuntament de Barcelona, Maite Fandos
La Guàrdia Civil ha detingut el secretari general de l’Esport a Catalunya, Gerard Figueras, en el marc d’una operació per presumpta malversació de subvencions públiques de la Generalitat.
També han detingut tres persones més. Entre elles, l’exregidora de l’Ajuntament de Barcelona, Maite Fandos. Durant el matí d’aquest dimarts, la Guàrdia Civil ha fet diversos escorcolls a la seu de la secretaria general de l’Esport, a Esplugues de Llobregat.
Durant l’operació, relacionada amb malversació de cabals públics, prevaricació i tràfic d’influències, no es descarten que hi puguin haver més detencions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya