Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
52 migrants han accedit a Ceuta dins d'una furgoneta, després que el conductor ha passat a gran velocitat per la frontera del Tarajal
52 migrants han accedit a Ceuta dins d’una furgoneta, després que el conductor ha passat a gran velocitat per la frontera del Tarajal.
La Guàrdia Civil ha detingut el conductor i passarà a disposició judicial en les pròximes hores acusat d’un presumpte delicte contra els drets de ciutadans estrangers, així com d’atemptat contra l’autoritat.
Els 52 migrants, majoritàriament d’origen subsaharià, han estat traslladats al Centre d’Estada Temporal d’Immigrants, i entre ells s’inclouen 34 homes, 16 dones i dos nins -un de sis anys i un altre de 5 mesos-. Quatre dels migrants han hagut de ser traslladats a l’hospital.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals