Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els actes vandàlics han suposat danys per valor de 7.000 euros
86
La Guàrdia Civil d’Inca ha identificat tres joves com a presumptes autors de delictes per danys per valor de 7.000 euros, a dos centres educatius. Un dels centres va ser l’Institut d’Educació Secundària Berenguer d’Anoia i l’altre, el Col·legi Públic Es Puig de Lloseta, per valor de 7.000 euros.
En una nota de premsa la Benemèrita ha informat aquest diumenge que els fets varen succeir a finals de juliol, quan diverses persones conegudes varen entrar utilitzant la força a l’IES Berenguer d’Anoia d’Inca, on es varen produir importants danys materials per actes de vandalisme.
Els agents ja havien acudit a un avís similar el dia 29 de juliol als CP Es Puig de Lloseta.
Efectuades les corresponents inspeccions es varen observar paral·lelismes entre els dos episodis, per la qual cosa es va iniciar una investigació per les destrosses causades en els dos centres.
Els agents finalment varen aconseguir identificar els autors, tres menors que varen causar danys per valor de 7.000 euros.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents