Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les proves recollides fins ara seran analitzades per si tenen relació amb el cas
Dos dies ha durat l’operació de recerca de qualque pista sobre el parador de Malén Ortiz, des que es va reprendre. Aquest dimarts horabaixa la Guàrdia Civil ha donat per acabades aquestes tasques a la finca de sa Porrassa, a Calvià. A primera hora del matí, un equip d’IB3 Notícies ha arribat abans i tot que els investigadors al terreny. Per segon dia consecutiu, s’ha pentinat una finca de sa Porrassa a Calvià, prop d’on Malén Ortiz va ser vista per darrera vegada baixant d’un bus el 2 de desembre del 2013.
Investigació paral·lela
Els cans especialitzats en recerques de restes biològiques i la màquina excavadora han remogut el terreny, en aquesta zona humida i de canyís, on també es duu a terme una segona investigació paral·lela en coordinació amb Medi Ambient, que no ha oferit més detalls, sobre un presumpte abocador il·legal. Les proves recollides seran analitzades per si tenen relació amb el cas de Malén Ortiz. És en aquests terrenys on un home ja va ser investigat el 2014 com a sospitós d’haver llençat algun objecte de la menor a la zona.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals