Els agents multen els vehicles on hi va més d'una persona sense justificació
La Guàrdia Civil ha fet 500 controls de trànsit a les Illes entre tot divendres i el matí de dissabte per evitar desplaçaments innecessaris i fer complir les restriccions de l’estat d’alarma. L’objectiu és vigilar que la gent no vagi a segones residències a passar el cap de setmana.
Els agents estan interposant multes, per exemple, als cotxes on hi va més d’un ocupant sense causa justificada. Els controls se situen a les principals sortides de Palma i també a diversos punts de la Part Forana.
Segons els agents que practiquen els controls, les persones a qui aturen solen col·laborar i alguns aprofiten per demanar dubtes que tenen sobre els detalls del confinament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre