El conductor del vehicle va fugir i, de moment, segons ha informat l'institut armat, no s'han practicat detencions
La Guàrdia Civil ha interceptat aquesta passada matinada un vehicle a la zona de Cala Sant Vicent, a Sant Joan de Labritja, que transportava un total de 130 fardells d’haixix amb un pes aproximat de 4.300 kg.
El conductor del vehicle va fugir i de moment, segons ha informat l’institut armat, no s’han practicat detencions. Es tracta de la major confiscació d’haixix que s’ha realitzat a Eivissa en els darrers anys.
Aquest operatiu s’emmarca dins les actuacions que la Guàrdia Civil està desenvolupant a l’illa des de l’inici de la temporada alta d’enguany, amb el suport en el desplegament d’unitats d’elit que han reforçat la seguretat i que han permès fins al moment la detenció de 58 persones, i la confiscació de més de 4,5 tones d’haixix, 50 kg de cocaïna, 18 kg de metamfetamina, 13,5 kg de cocaïna rosa; 5,6 kg de ketamina, 5 armes de foc i més d’un milió d’euros en efectiu.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia