Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Es destinaran a diferents unitats de seguretat ciutadana, per cobrir vacants i reforçar els dispositius operatius arreu de les Illes
La Guàrdia Civil augmentarà la seva plantilla amb 90 efectius més en pràctiques, que s’incorporaran al llarg d’aquest estiu als seus nous destins a les Illes. Segons ha informat la Benemèrita, els nous guàrdies civils reforçaran el treball dels ja destinats a les Balears.
Aquest dimarts, el coronel cap de la zona, Alejandro Hernández, ha donat la benvinguda a aquestes alumnes, que després han assistit a la jornada d’acolliment. Durant l’acte, se’ls ha instruït en diferents aspectes, necessaris per dur a terme el seu treball durant l’any de pràctiques.
Tots aquests agents passaran a ocupar vacants de seguretat ciutadana en diferents unitats de la Guàrdia Civil de les Illes. Aquest augment de personal se suma als reforços rebuts per a aquest estiu i que estan desplaçats a Eivissa i Calvià.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany