Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Hi ha 13 persones investigades per un delicte contra la propietat industrial
La Guàrdia Civil ha intervingut prop de 2500 articles falsificats als mercats de Santanyí i Cales de Mallorca. Bosses, corretges, cadenes i collars d’imitació. Hi ha 13 persones investigades per un delicte contra la propietat industrial.
Els agents calculen que els venedors haurien defraudat més de 120.000 euros a les marques afectades. Aquesta actuació s’emmarca dins l’operació “Outlet“, que durant l’estiu ja ha intervingut més de 4.500 articles similars a un total de 24 venedors.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal