Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Aquest mol·lusc es troba en una situació de conservació crítica i està prohibit capturar-lo
240
La Guàrdia Civil ha requisat tres nacres a Cala Pudent, al municipi del Mercadal. El mol·lusc estava sent extret per dues persones residents a Menorca.
Actualment, les nacres es troben en una situació de conservació crítica, i la Direcció General d’Espais Naturals i Biodiversitat han avisat en nombroses ocasions que està prohibit capturar nacres, estiguin vives o mortes.
Per aquest motiu, la Guàrdia Civil ha procedit a instruir diligències per un suposat delicte relatiu a la protecció de la flora i la fauna. Tanmateix, s’ha informat a la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca, i s’ha traslladat l’actuació al jutjat en funcions de guàrdia de Ciutadella.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació