Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
No es descarta cap hipotesi
La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de 49 anys que va aparèixer apallissat i degollat a una finca de Cala Pi, a Llucmajor, dilluns capvespre. Un home que cercava esclata-sangs va trobar el cadàver. Va botar la paret de la finca i el va descobrir molt prop de la paret de la entrada. Tenia talls al coll que pareixien mossegades d’animal. L’autòpsia, però, ha revelat que l’home va morir degollat i apallisat, ja que tenia cops al cos.
Aquests dies, els agents de criminalística han recollit proves per aclarir les circumstàncies de la mort violenta. A hores d’ara, la policia judicial de la benemèrita ho considera un homicidi. L’home no duia identificació a damunt, però les empremtes digitals han revelat més dades de la seva identitat. La víctima és un ciutadà romanès de 49 anys. Tenia antecedents a la Policia Nacional per robatoris. De moment, no es descarta cap hipòtesi.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €