Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El TEDAX va desactivar l’artefacte, de 43 quilos, trobat devora un contenidor de fems
Foto: Guàrdia Civil.
590La Guàrdia Civil ha retirat i neutralitzat un projectil d’artilleria, que havia estat abandonat al costat d’un contenidor de fems a la urbanització de Cala en Porter, al municipi d’Alaior. L’artefacte, de 152,4 mm i 43,5 quilos, no havia estat disparat i pertanyia a les antigues bateries de costa Vickers 152/50, actualment fora de servei.

Foto: Guàrdia Civil.
La troballa es va produir el passat 19 d’agost, quan la Policia Local d’Alaior va alertar la Guàrdia Civil. Diverses patrulles varen acordonar la zona i desviaren el trànsit fins a l’arribada dels especialistes en aquestes tasques, que varen retirar el projectil. La seva neutralització es va dur a terme el dimecres següent amb càrregues controlades, en una operació conjunta amb la Unitat de Projecció de San Isidro de l’Exèrcit de Terra.

Foto: Guàrdia Civil.
La Guàrdia Civil recorda que, davant qualsevol troballa d’un artefacte potencialment explosiu, no s’ha de tocar ni moure. Cal avisar tot d’una les autoritats. També recomanen contactar amb ells si qualcú es vol desfer de munició antiga, que pugui haver estat emprada com a decoració.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran