Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els agents també han demanat les imatges de les càmeres que tenen instal·lats alguns negocis de la zona
La Guàrdia Civil està revisant les imatges que les càmeres de seguretat del passeig marítim de Sant Antoni enregistraren el 31 d’octubre, dia en que Nuria Escalante va desaparèixer.
La Benemèrita també ha demanat les imatges de les càmeres que tenen instal·lats alguns negocis de la zona.
La investigació està sota secret judicial i l’única dada que ha aportat avui el cos armat és que els quatre detinguts per la seua presumpta vinculació amb la desaparició de la dona alacantina no passaran a disposició judicial fins demà.
Previsiblement serà al vespre, quan s’esgoti el termini de 72 hores de què disposa la Guàrdia Civil per interrogar els detinguts.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €