Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els agents també han demanat les imatges de les càmeres que tenen instal·lats alguns negocis de la zona
La Guàrdia Civil està revisant les imatges que les càmeres de seguretat del passeig marítim de Sant Antoni enregistraren el 31 d’octubre, dia en que Nuria Escalante va desaparèixer.
La Benemèrita també ha demanat les imatges de les càmeres que tenen instal·lats alguns negocis de la zona.
La investigació està sota secret judicial i l’única dada que ha aportat avui el cos armat és que els quatre detinguts per la seua presumpta vinculació amb la desaparició de la dona alacantina no passaran a disposició judicial fins demà.
Previsiblement serà al vespre, quan s’esgoti el termini de 72 hores de què disposa la Guàrdia Civil per interrogar els detinguts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa