CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Les proves d'ADN confirmen que el cadàver trobat a la nau d'Asados és el de Diana Quer
La Guàrdia Civil ha explicat aquest dimarts que el passat novembre ja tenia la certesa que ‘el Chicle’ era la persona que presumptament va matar Diana Quer. Aquest dimarts, s’ha confirmat que les anàlisis d’ADN corresponen a Diana Quer. Anàlisis de 40 càmeres de seguretat, de 2 milions de dades de telèfons mòbils… són només algunes de les dades de la investigació sobre la desaparició de Diana Quer, una de les més mediàtiques dels darrers temps, que ha durat més d’un any i mig.
‘El Chicle’ sabia que estava sent investigat però va reincidir. L’intent d’agressió a una jove a Boiro el passat dia de Nadal va precipitar els fets i va ser un contratemps, diu la Guàrdia Civil, a la seva investigació. Al dia següent, detenen ‘el Chicle’ i la seva dona. Les coartades que tenia fins al moment el presumpte autor del segrest i la mort de Diana, cauen. Així va passar, i ‘el Chicle’ confessa. La primera versió és que va ser una mort accidental. Però després canvià de versió, i decideix portar els agents a la nau on va amagar Diana.
Finalment, troben el cadàver. Els resultats de l’autòpsia determinaran la causa real de la mort. Es preveu que estaran llestos d’aquí a una setmana.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició