Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Avui han rebut diferents centres d'educació especial i d'acollida de menors
Amb motiu del seu 175è aniversari, la Guàrdia Civil durà a terme diferents actes per donar a conèixer la seva funció. Avui ja han tengut una visita. Diferents centres d’educació especial i d’acollida de menors han conegut les instal·lacions de la benemèrita.
Han vist alguns dels salvaments del GREIM a les Illes, capdavanter en nombre d’actuacions de tot el país, part de l’equipament de la Unitat d’Intervencions i han gaudit pujant a les motocicletes del grup de Trànsit. Els agents han respost les seves preguntes curioses i han pogut conèixer les diferents especialitats del Cos com el Laboratori de Criminalística, el Grup d’Activitats Subaquàtiques o el de Desactivació d’Explosius.
Els cans, membres de la unitat cinològica, han captat la major part de l’atenció. Poc abans els visitants han gaudit d’una presentació de l’origen del cos de la Guàrdia Civil, que va néixer el 1844 com a força especial de protecció de persones i propietats. El Cos ha anat evolucionant, tot i que encara no és del tot conegut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles