Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El veure arribar els agents, els detinguts varen tirar bosses de cocaïna pel vàter
Amb una maça. Així és com els agents de la Guàrdia Civil varen rompre el pany d’un dels onze domicilis del clan del Pablo que varen escorcollar a la Soledat. Els immobles tenien fortes mesures de seguretat per impedir el pas dels policies. Per això, va ser necessari utilitzar radials i altres eines per poder accedir a l’interior.
Quan els ocupants d’aquests pisos veren arribar els agents, tiraren dues bosses de cocaïna pel vàter per evitar que la trobessin. Els investigadors especialitzats venguts de Madrid per l’ocasió hagueren de mirar dins les canonades, on localitzaren la droga.
Decomissaren 70 grams de cocaïna, 225 plantes de marihuana i detingueren sis persones que passaran avui capvespre a disposició judicial. També localitzaren sabó de marihuana i una pistola simulada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles