La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El responsable de l'operació declara en el judici del procés que els manifestants els haurien "apallissat"
En el judici del procés, avui ha declarat el tinent de la Guàrdia Civil que estava al comandament de l’escorcoll a la Conselleria d’Economia de Catalunya el passat 20 de setembre. Segons ha assegurat, existia un risc “objectiu i evident” per no sortir de l’edifici perquè, ha dit, els manifestants els haurien “apallissat”.
El tinent de la Guàrdia Civil ha assegurat que la seva percepció de perill era compartida per Jordi Cuixart i Jordi Sánchez, i pels Mossos d’Esquadra. Entre el material decomissat, segons ha detallat, varen trobar un document amb mesures per a la creació d’un nou estat català.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres