Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Tant ell com Bel Febrer, suspesa de militància, han presentat una demanda en contra del partit
S’enfrontaren per la designació d’un assessor al Consell de Mallorca, i després tombaren Xisca Mora, vicepresidenta del partit, com a portaveu del grup. Segons fonts d’El Pi, tot plegat va ser raó suficient per expulsar Pere Soler i suspendre de militància Bel Febrer, consellers insulars dels regionalistes. És la llavor de la darrera guerra interna de la formació, que ara fa una passa més i arriba als jutjats.
En la demanada presentada, Soler i Febrer defensen que no varen cometre cap infracció quan feren prevaldre la seva majoria en el grup per cessar Xisca Mora. Reconeixen que feren declaracions públiques durant el conflicte, però que aquestes no afectaren la imatge del partit, tal com s’argumentà a l’hora de sancionar-los.
En definitiva, asseguren que les dues sancions que se’ls imposaren no són legals, ja que el procés i la composició del comitè de garanties que les va executar va ser irregular. I demanen a la justícia que condemni a El Pi a anul·lar les mesures disciplinàries.
La direcció del partit no ha volgut fer declaracions públiques. En privat, diu que serà la justícia qui marcarà el rumb, i possible final, d’aquesta nova ferida.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida