La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

La protesta és una acció prèvia de la manifestació que ha convocat Joventut x Clima per diumenge 21
Nova protesta contra la gentrificació i la massificació a Palma. Amb la maleta a la mà i calçant sandàlies amb calcetins, mig centenar de residents s’han convertit en turistes ocasionals per protestar contra l’actual model turístic de les Balears i les seves conseqüències. El portaveu de l’entitat Joventut x Clima, Pere Joan Femenies, “denunciam que l’economia i el comerç es focalitzen en l’interès turístic i no en el benefici dels residents”.
Els assistents han partit de la plaça de la Porta Pintada simulant un tour pels carrers de Palma. Una sàtira per mostrar el col·lapse que pateix el centre de ciutat i l’esgotament dels residents. “La gent ha tingut dificultats per caminar. És el que vivim cada dia els palmesans” comenta un dels participants. D’altres, destaquen les dificultats que tenen els residents davant el difícil accés a l’habitatge i a un treball qualificat. “Això no és viure del turisme, és malviure pel turisme” comenten.
La protesta és una acció prèvia de la manifestació que ha convocat Joventut x Clima per diumenge 21. Començarà a les 19h al Parc de la Mar.
Concentració contra el model turístic a la plaça de la Llotja de Palma. XGTur
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys