Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Finalment, la balena ha mort a la costa del municipi valencià de Tavernes de la Valldigna, a la qual va arribar “extremadament feble”
Na Xisca i n’Eric participaren en el salvament de la balena geperuda, una espècie que no és freqüent en aigües balears. Els rescatadors varen anar tallant la xarxa que embolicava l’animal des de la boca fins a l’aleta final del cos.
Ella va partir alliberada, i una part dels seus plàstics ja es troben a les instal·lacions del Palma Aquarium.
Uns plàstics que fan mal a l’ànima dels qui tenen cura de la mar.
Una estima que fa que cuidi la mar com si fos casa seva. Perquè és molt el que li dona… com aquest moment que va viure en el rescat.
Finalment, la balena ha mort a la costa del municipi valencià de Tavernes de la Valldigna, a la qual va arribar “extremadament feble” i amb diversos talls a l’aleta dorsal.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències