Sóller reviu algunes de les “Bandes mortes” més històriques del municipi
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
A les 19.00 hores començarà la primera representació, gratuïta per al públic, a Sa Societat
La història de Sa Societat, el petit teatre de Calvià, explicat a través de tres obres de microteatre, es representa aquest horabaixa. Un recorregut des de la seva creació a principis del segle XX, la seva destrucció per mor de la Guerra Civil i la resurrecció posterior.
Antic edifici construït l’any 1908, primer com a Sociedad de Socorros Mutuos Unión Obrera de Calvià i amb la intenció de formar i entretenir. Lloc del moviment obrer i espai convertit en sala de teatre. Però per explicar-ho com cal, Produccions de Ferro ha organitzat tres obres de teatre que conten la seva història.
La trajectòria continua, el públic davallarà a la cafeteria, on es representa l’època de la destrucció. La Guerra Civil, afusellaments, pèrdues… Impressiona reviure-ho, diuen els actors.
Per ordre cronològic, la darrera microcreació interpreta la resurrecció d’aquest espai. Lluqui Herrero, Marina Salas i Jaume Miró les dirigeixen. També ell ha investigat els successos, i s’ha assessorat per Manel Suárez.
A les 19.00 hores començarà la primera representació, gratuïta per al públic, a Sa Societat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca