Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
'Mallorquins, menorquins, eivissencs i formenterencs a les exposicions universals, nacionals i locals (1827-1929)' s'ha presentat aquest dimarts a la llibreria Quars
215
Oli d’oliva, vi, conserves o brodats són alguns dels productes illencs que viatjaren arreu del món entre 1827 i 1929 per ser promocionats i que ara s’exposen també a un llibre.
Es titula “Mallorquins, menorquins, eivissencs i formenterencs a les exposicions universals, nacionals i locals (1827-1929)” i l’han presentat avui a la llibreria Quars de Palma.
És una anàlisi de la catedràtica en història contemporània, Apol·lònia Nadal, que recull la participació dels illencs a 46 mostres.
S’hi poden veure fotografies, etiquetes i anuncis antics. Tota una demostració iconogràfica que constata que els empresaris d’aquí, abans de dedicar-se sobretot al turisme, tenien reconeixement internacional per un altre tipus d’activitat.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord