Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Aquesta modalitat d'escolarització ha estat possible gràcies a la mobilització d'un grup de pares de Ciutadella
Es tracta d’una modalitat d’escolarització que permet als alumnes que podrien estar en un centre d’Educació Especial viure el dia a dia d’una escola ordinària. La seva rutina comença en una aula UEECO amb el ‘bon dia’, abans de passar a classe amb els companys i companyes del seu curs.Per ajudar-los a potenciar les seves habilitats i facilitar-los l’estímul social en un context d’inclusió en una escola són necessaris recursos i persones de reforç.
Aquesta modalitat d’escolarització ha estat possible gràcies a la mobilització d’un grup de pares de Ciutadella. La seva lluita va començar el curs 94-96. En un principi amb pocs recursos, però a poc a poc van anar augmentant fins que l’any 2000 es crea, físicament, aquesta aula.
Ara per ara, en aquesta escola hi ha dues aules d’aquest tipus, una per als alumnes d’infantil i una altra de primària.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet