Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La periodista Michaëla Cancela-Kieffer imparteix un taller per aprendre a detecar les "fake news"
L’Associació de Periodistes de les Illes ha organitzat un taller per aprofundir en el periodisme de dades i detectar notícies falses. La ponent ha estat la periodista Michaëla Cancela-Kieffer. Actualment treballa a Google News LAB.
Alerta que l’època d’eleccions és una de les més propícies per a les noticíes falses. Ha donat eines per verificar la informació i identificar-ne les fonts. No només per lluitar contra les “fake news”, sinó per potenciar un esperit crític.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €