Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
116 alumnes i 12 docents han donat positiu la setmana passada
La portaveu de l’Executiu, Pilar Costa, ha comparegut davant els mitjans per informar dels acords del Consell de Govern i, alhora, donar les darreres xifres de contagis entre alumnes i docents.
Segons ha explicat Costa, la incidència del virus als centres educatius es manté baixa. La setmana passada 116 alumnes donaren positiu: 105 a Mallorca, 3 a Menorca i 8 a Eivissa. Unes xifres que suposen el 0,06% del total de l’alumnat.
Quant al professorat, 12 docents donaren positiu la setmana pasada: 7 a Mallorca i 5 a Eivissa, i representen també una xifra prou baixa, el 0,07% del total.
Ara mateix, a més, hi ha 32 grups de 22 centres en quarentena, i 2 menors ingressats a l’Hospital de son Espases.
El ritme de contagis, per tant, es manté estable, però allò que creix són els positius derivats dels estudis de contacte que es fan en localitzar un positiu en una aula. Respecte la setmana anterior, han augmentat un 10% i la taxa de positivitat ja és del 22%.
Tot i això, el Govern valora positivament les dades, però demana a la comunitat educativa que no baixi la guàrdia, ja que la situació, ha dit Costa, pot canviar d’un dia per l’altre.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc