Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
El documental, rodat a l'Illa de l'aire, és una de les coproduccions més premiades de la història d'IB3
A ‘Nàufrags de l’evolució’, el camerògraf expert en naturalesa i vida salvatge menorquí Toni Escandell fica per primera vegada científics i espectadors a l’interior de la planta Rapa Mosquera, coneguda popularment com ‘Orella de porc’, ja present ara fa 30 milions d’anys. I mostra per primera vegada en la història els secrets que s’hi amaguen amb un inquilí únic al món: la Sargatana Balear, que lluita per sobreviure, més coneguda com ‘Valenta’ o ‘Exploradora’. A més, ho fa en terra hostil: l’Illa de l’Aire, d’ambient advers, l’illot mediterrani occidental més allunyat dels continents que l’envolten….
‘Nàufrags de l’evolució’ inclou ja al seu palmarès el premi a la millor pel·lícula europea del Festival de Cinema de la Conservació de Vida Salvatge de Nova York i el segon del jurat al festival “Ménigoute” celebrat a França. França i Alemanya ja l’han pogut veure després que el prestigiós Canal Arte n’adquirís els drets d’emissió..
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals