Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Ho va fer el diumenge 24 de juny
La infanta Cristina va visitar el passat diumenge Iñaki Urdangarín a la presó de Brieva, a Àvila. S’ha conegut aquest divendres. Va ser la primera vegada que la germana del rei va trepitjar el centre penitenciari per veure el seu espòs.
Està empresonat des de dia 18 de juny. Urdangarín compleix la condemna de 5 anys i 10 mesos de presó dictada pel Tribunal Suprem per diversos delictes comesos en el marc del cas Noos.
Fonts del centre penitenciari asseguren que l’ex-duc de Palma ha reconegut que s’està adaptant a aquesta nova situació.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable