Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Hotels de les Illes ja han penjat el cartell de complet i comencen a derivar turistes a altres establiments
Hotels de les Illes ja han penjat el cartell de complet i comencen a derivar turistes a altres establiments. La campanya de Setmana Santa supera les previsions.
A Mallorca, l’oferta complementària confirma la bona temporada. Comerços turístics apugen els preus fins a un 12 per cent per fer repercutir els costos en un escenari d’inflació disparada. Alguns restaurants de costa no els han incrementat tant com volien perquè no han estat a temps de modificar les cartes que ja tenien impreses.
A l’Aeroport de Palma, taxistes i conductors d’autobusos veuen amb satisfacció i esperança com no aturen de rebre clients. Molts d’ells s’allotgen a Platja de Palma, on s’espera una ocupació que podria arribar a ser superior a la Setmana Santa de 2019 (es preveu entre un 73 i un 79%). En un hotel fins i tot ens conten que estan al 102% i han hagut de derivar clients a un altre establiment.
Segons l’Associació de Comerciants i Empreses Turístiques de Mallorca, els preus han augmentat entre un 8 i un 12%. Els turistes, però, es mostren satisfets amb el que paguen a l’illa.
Alguns restaurants han apujat els preus fins a un 10%, i tot i així no s’arriba a cobrir l’increment de despeses que tenen, expliquen des de la patronal de restauració de la CAEB. També asseguren que molts restaurants de costa ja tenien les cartes impreses i no han estat a temps de fer-hi canvis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística