Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Hotels de les Illes ja han penjat el cartell de complet i comencen a derivar turistes a altres establiments
Hotels de les Illes ja han penjat el cartell de complet i comencen a derivar turistes a altres establiments. La campanya de Setmana Santa supera les previsions.
A Mallorca, l’oferta complementària confirma la bona temporada. Comerços turístics apugen els preus fins a un 12 per cent per fer repercutir els costos en un escenari d’inflació disparada. Alguns restaurants de costa no els han incrementat tant com volien perquè no han estat a temps de modificar les cartes que ja tenien impreses.
A l’Aeroport de Palma, taxistes i conductors d’autobusos veuen amb satisfacció i esperança com no aturen de rebre clients. Molts d’ells s’allotgen a Platja de Palma, on s’espera una ocupació que podria arribar a ser superior a la Setmana Santa de 2019 (es preveu entre un 73 i un 79%). En un hotel fins i tot ens conten que estan al 102% i han hagut de derivar clients a un altre establiment.
Segons l’Associació de Comerciants i Empreses Turístiques de Mallorca, els preus han augmentat entre un 8 i un 12%. Els turistes, però, es mostren satisfets amb el que paguen a l’illa.
Alguns restaurants han apujat els preus fins a un 10%, i tot i així no s’arriba a cobrir l’increment de despeses que tenen, expliquen des de la patronal de restauració de la CAEB. També asseguren que molts restaurants de costa ja tenien les cartes impreses i no han estat a temps de fer-hi canvis.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada