Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Es manté la batucada gratuïta i també les activitats i tallers previstos per tot el cap de setmana
214
La tercera edició de l’Amalgama Kids arrenca avui a Ciutadella amb propostes per als més petits. La festa d’inauguració comptava amb un concert de Leonmanso i Tèntol. Un espectacle que l’organització s’ha vist obligada a cancel·lar per les intenses pluges caigudes durant el matí, que han deixat impracticable el pla de Sant Joan. Es manté la batucada gratuïta i també les activitats i els tallers previstos per a tot el cap de setmana.
Els diners de les entrades es retornaran en els pròxims dies.
L’Amalagama Kids és un festival que organitza l’associació Junts as Pla per revitalitzar aquesta zona del port antic de Ciutadella. La temàtica triada per enguany és l’aigua.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Són dades del Ministeri de l'Interior, que afirmen que on més puja és a Inca i on baixa, a Manacor