Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Consell ha decidit obrir un expedient a l'empresa per incomplir el contracte durant més de vuit mesos
El servei de sol·licitud de cita prèvia en línia per passar la inspecció tècnica de vehicles a Maó no ofereix cap hora disponible fins a final d’any. A causa dels retards que l’empresa concessionària, Certio, acumula des de fa 8 mesos, el Consell ha decidit posar fil a l’agulla perquè solucioni la situació. L’estació de Maó allargarà una hora més el servei durant tot el mes de juny i també atendrà dos dissabtes d’aquest mes en horari de matí. Parale·lament, el departament de Mobilitat ha decidit imposar-los una sanció per incompliment del contracte.
L’empresa al·lega dificultats per trobar personal qualificat i ha hagut de dur inspectors d’altres estacions de Catalunya per dur a terme les inspeccions amb més agilitat i reduir l’espera per a una cita. A més, Certio ha arribat a un acord amb els treballadors de Maó per fer hores extres. A Ciutadella, el retard no és tan acusat. La primera cita disponible és per a la darrera setmana de juny.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui