Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El tancament de l'estació obliga a cancel·lar les cites previstes per avui i reubicar-les a altres dies
Les intenses pluges registrades durant les últimes hores a Eivissa han inundat l’estació de la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) de Santa Gertrudis i l’han deixat inoperativa.
Com a conseqüència, en no poder operar amb normalitat, el Consell d’Eivissa s’ha vist obligat a tancar aquesta instal·lació i a cancel·lar les cites previstes per avui i canviar-les a altres dies.
Des de primera hora del matí s’estan avaluant els danys que les precipitacions han causat a l’estació, així com el correcte funcionament de la maquinària.
A través d’una nota, la institució insular ha demanat disculpes pels inconvenients que pot causar el tancament de l’estació a les persones que tenien prevista una inspecció a la ITV de Santa Gertrudis.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada