L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La decisió no s'ha pres pel contingut de les declaracions sinó pel fet d'haver-les fet a Moncloa
La Junta Electoral Central ha obert un expedient sancionador a Pedro Sánchez i a la ministra portaveu, Isabel Celaá, per vulnerar la neutralitat que es demana als poders públics en període electoral.
La Junta electoral ha remarcat que la decisió no s’ha pres pel contingut de les declaracions, en una entrevista a La Sexta, sinó pel fet d’haver-les fet a Moncloa. En una escenografia, diuen, pròpia de la Presidència del Govern, amb la bandera de l’estat i la de la Unió Europea darrera ell.
I a Palma, avui capvespre, les candidates de Más País Illes Balears al congrés, Marisa Lucas i Mar Muñoz s’han reunit amb l’ecologista Xavier Pastor per debatre sobre diverses propostes electorals, com ara la transició ecològica, el plàstic o l’impacte del turisme a les Illes. En definitiva han parlat sobre ecologisme, eix vertebral del seu programa.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues