La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El President de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, haurà de pagar dues sancions per vulnerar el principi de neutralitat
El President de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, haurà de pagar dues sancions per vulnerar el principi de neutralitat durant la campanya electoral. Així ho ha decretat la Junta Electoral. La primera sanció és de 2.500 euros per enviar un correu electrònic als funcionaris de la Generalitat el dia de Sant Jordi, on reclamava la figura de Puigdemont i qualificava de nefasta l’aplicació del 155.
L’altra multa de 3000 euros és pel missatge que Torra va difondre per diferents canals institucionals de la Generalitat en motiu d’aquesta festivitat. En aquest cas demanava la llibertat dels pressos polítics. Tot i això, Quim Torra ja ha avançat que no les pagarà.
Torra assegura que la llibertat d’expressió “està en qüestió ara mateix a l’Estat Espanyol”, i que “sempre que es castiga la llibertat d’expressió, nosaltres la tornarem a excercir”. Per una banda, Torra anuncia que recorrerà les multes i, per altra banda, que no les pagarà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres