Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'advocat ha estat expulsat de la sala Constitucional
La Junta Electoral Central deixa vacants els escons d’Oriol Junqueras, Carles Puigdemont i Toni Comín al Parlament Europeu. Els eurodiputats electes han acatat la Constitució i han recollit les seves actes.
Una cinquantena de parlamentaris han fet el tràmit al Congrés dels Diputats. No hi ha anat Oriol Junqueras, a qui el Suprem ha prohibit sortir de la presó per complir amb el tràmit. L’incident de la jornada l’ha protagonitzat l’advocat de Carles Puigdemont i l’exconseller Toni Comín. Gonzalo Boye ha intentat acreditar els dos polítics fugits a Bèlgica, però la Junta Electoral Central li ho ha impedit i ha estat expulsat de la sala Constitucional.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13