Trobat mort a Ciutadella el ciclista desaparegut aquest dissabte
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes
Dona la raó a l'Ajuntament, i anul·la les mesures cautelaríssimes que havia sol·licitat l'Associació de Taxistes Autònoms de Vila
206
Els taxistes d’Eivissa només podran treballar amb l’operadora autoritzada per l’Ajuntament. L’associació majoritària de taxistes, que no està d’acord a donar servei amb aquesta operadora, va demanar mesures cautelaríssimes als jutjats aquesta mateixa setmana, i el consistori les va recórrer. Ara, el contenciós administratiu número 1 de Palma ha acceptat les al·legacions presentades pel consistori de Vila. Un conflicte en el qual durant tres dies no hi va haver servei de taxis a domicili a la ciutat.
El regidor de Mobilitat, Aitor Morrás, ha destacat que aquest dilluns el servei jurídic del Consistori valorarà les conseqüències d’aquest pronunciament jurídic que dona la raó a les tesis municipals. Segons Morrás, a l’Ajuntament segueixen “disposats” a dialogar o a acordar convenis amb “qualsevol associació de taxistes que usi l’operador que prefereixin i que hagi demostrat la seva voluntat de col·laborar amb el compliment de les normes municipals”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes
La majoria d'aquestes infraccions es localitzen als aparcaments dels grans centres comercials i dels hospitals