Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Considera que ambdós polítics gaudeixen de plena immunitat que els atorga la seva acta d'eurodiputat
La justícia belga ha suspès l’euroordre contra l’expresident de Catalunya, Carles Puigdemont i l’exconseller Toni Comín per la seva immunitat parlamentària. Així ho ha confirmat avui la defensa de Puigdemont.
L’euroordre havia estat emesa pel jutge espanyol Pablo Llarena el passat 14 d’octubre, després de la publicació de la sentència del Procés. Ha estat el tercer intent de retornar Puigdemont i Comín a Espanya.
La justícia belga considera que ambdós polítics gaudeixen de plena immunitat que els atorga la seva acta d’eurodiputat i no continuarà amb el procediment fins que el Suprem tramiti el suplicatori al Parlament Europeu i aquest acordi retirar-los la immunitat.
Vista per a l’extradició de Puigdemont el 3 de febrer
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació